Changes are good !

Tym razem nieco odmieniona ... Myślę, że metamorfozy wizerunku stanowią ważny element kobiecego życia i warto się im poddawać. Udane przeobrażenie, chociażby niewielkie, może sprawić nam sporą przyjemność, gwarantując tym samym wspaniałe samopoczucie !

Moje metamorfozy kręcą się "wokół głowy", a ściślej ujmując - wokół fryzury i koloru włosów. Próbowałam wszystkiego łącznie z trwałą ondulacją, która na moich grubych i twardych włosach wyglądała ... komicznie ;) Takich szaleństw już nie popełniam, skupiając się bardziej na zmianie koloru. 

Naturalny blond zamieniłam na ciepły brąz ze złotymi refleksami, do tego znowu wskoczyłam w sukienkę i założyłam obcasy - kobiecość w czystej postaci ;)






Foto: Mąż


5 komentarzy:

  1. Bardzo twarzowy kolor. Nam kobietom potrzebne są zmiany od czasu do czasu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, podobaj mi się również buty ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zmiana! W takiej wersji (mam na myśli również stylizację) wygląda Pani na bardzo pewną siebie i "swobodnie" elegancką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna sukienka dla Ciebie, wyglądasz w niej tak świeżo!

    OdpowiedzUsuń

Byłeś ? Zobaczyłeś ? Skomentuj ! :)